Beschrijving
Google Nest Heatlink defect? Wij lossen het graag op.
Een Google Nest Pro service bezoek met onze installateurs is zo gemaakt. Maak eenvoudig een servicebezoek afspraak, wanneer het jou uitkomt. Onze installateurs zijn Google Nest Pro gecertificeerd en gespecialiseerd in Nest producten.
Onze installateur komt langs om de oorzaak van de niet goed werkende Google Nest Thermostaat te achterhalen. Indien het aan de installatie ligt word het direct opgelost, bij defecte Google Nest Heatlink vervangt onze installateur direct de Heatlink. Dit kan binnen en buiten de garantie van Google Nest product zijn.
Tijdens de aanvraag van de Google Nest Pro servicebezoek en voordat de servicebezoek plaats vind word dit goed doorgenomen om een ”Geen verborgen kosten” te garanderen.
Zo gaan wij te werk
- Resultaat gericht, elke service aanvraag word goed gecontroleerd.
- Defecte Heatlink direct vervangen.
- Garantie? Wij nemen contact op met Google Nest.
Goed om te weten
- Spoed service mogelijk, onze installateurs staan klaar.
- Wij kennen geen voorrijkosten. Hierdoor garanderen wij geen verborgen kosten.
Google Nest Pro gecertificeerd
Onze installateurs zijn Google Nest Pro gecertificeerd en gespecialiseerd in het installeren van de Google Nest producten. Wij hebben al met passie meer dan 1000+ Google Nest product installaties uitgevoerd.
Daarnaast zijn wij erg trots op onze 200+ klanten beoordelingen van 9.6/10.
Service afspraak maken
- Direct controleren of wij service kunnen leveren in jou regio.
- Direct een keuze maken uit beschikbare datum en tijdsloten.
- Tijdens het maken van een service afspraak meerdere installaties of aanbevolen producten bijbestellen.
- Elke service aanvraag word goed gecontroleerd, om een succesvolle service bezoek te garanderen.
- Betalen achteraf via de PIN of betaalverzoek.
- Niet elke extra installatie of product kan gecombineerd worden in één aanvraag en dient afzonderlijk aangevraagd te worden.
- Omdat elke service aanvraag goed gecontroleerd word, kan de bevestiging van de aanvraag tot wel een paar uur oplopen.
FAQ
Bekijk hieronder de veel gestelde vragen.
Pauline –
Het was erg gemakkelijk een afspraak te maken. Eerst had ik (erg vriendelijk) contact via WhatsApp, waarna ik na duidelijke overweging toch geadviseerd werd een afspraak te maken. Dit was erg makkelijk en snel gedaan.
Ik werd netjes 10 minuten voordat de monteur er was gebeld dat hij er aan kwam, en hij was keurig op tijd. Het probleem, waar ik al uren naar aan het zoeken was, was snel en vakkundig gevonden en verholpen. De monteur was vriendelijk en gaf goede uitleg over de werking van het systeem en heeft in de overige tijd nog geholpen met het beter afstellen van de cv-ketel voor optimaal gebruik.
Tirza –
Klantgericht, supersnel en veel goedkoper dan de service van Eneco wat aanvankelijk van plan was. Zeker aan te raden
Ed –
Thanks a lot for your expert, kind and quick support. I really appreciate how you answered to our questions and even helped us with the Google apps.
Strongly recommended!
Daphne –
Nadat Feenstra en Vaillant ons letterlijk in de kou lieten staan contact opgenomen met Smartproof. Van het begin tot het einde een fijne ervaring. Via de chat perfect geholpen, na twee uur stond er iemand op de stoep en na een half uur hadden we eindelijk een warm huis. We konden alle vragen stellen en er werd na 3 keer gecheckt of we zo tevreden waren. Ik ga Smartproof aan iedereen aanraden!
Bart –
Aan de telefoon veelbelovend in werkelijkheid overtrof het de verwachtingen
Mark –
Ik kon snel een afspraak maken aangezien onze vorige thermostaat het had begeven. De installatie ging erg snel en soepel. De monteur heeft alles goed geïnstalleerd en uitgelegd hoe alles werkt. Erg tevreden over het proces
Anoniem –
Bas –
Super geholpen, probleem was snel gevonden. De oplossing vergde de expertise van Smartproof. Zeer tevreden met het resultaat. Alles werkt weer
Jytte –
Duidelijke informatie vooraf, snel en makkelijk een afspraak te maken en zeer nette en snelle service. Top dus.
Guustine –
Uitstekende communicatie, duidelijke uitleg en oplossing/afhandeling door jullie installateur.
Anoniem –
Frans en Yvonne –
Smartproof heeft mijn Nest tweeëneenhalf jaar geleden probleemloos geïnstalleerd. Helaas is door een productiefout de Heatlink kapot gegaan, waarop Google uiteindelijk overstag ging en een vervangend onderdeel heeft verzonden. Ik kon dezelfde dag nog een afspraak maken voor het installeren van de nieuwe Heatlink, opnieuw vlekkeloze en vriendelijke service.
Leontine –
Telefonisch een afspraak gemaakt gelijk een bevestigingsmail met de voorwaarden (kosten, tijdsduur indicatie) voor de reparatie ontvangen. Op de dag van de reparatie een mail dat de installateur langs komt, een half uur van tevoren een telefoontje hoe laat de installateur er is.
Zeer duidelijke afspraken vooraf.
Monique –
Door het plotseling uitvallen (storing) van mijn Nest Home Thermostaat 3e generatie ben ik gelukkig via Google bij Smartproof terechtgekomen. Ondanks de drukte neemt Smartproof de tijd om te bellen en het probleem samen in kaart te brengen.
Doordat zij grote kennis van het product hebben hoeft het vinden van een oplossing niet lang te duren. Op die manier zullen de kosten ook niet onnodig hoog worden. Hier zijn ze bij mij ook direct transparant over geweest. Dit vind ik klantvriendelijkheid zoals het bedoeld is.
De zeer vriendelijke monteur gaf tijdens het zoeken van het probleem uitleg over zijn handelingen en het product en zodat je weet waar hij mee bezig is. Het Nest Home product is niet goedkoop en wil je ook iemand met verstand van zaken in huis en dat bieden zij. Ik ben heel enthousiast over Smartproof
Alexander –
De monteur is vriendelijk en heeft veel ervaring met het installeren van Google Nest thermostaat en is bekend met Remeha CV. Echt een aanrader!
Anoniem –
Anoniem –